Bbq Caswell

Alhamdulillah, hujung minggu lepas berjaya juga kita orang merealisasikan program bbq tahunan di Caswell. Maklumlah dengan kekangan masa dan cuaca, berapa kali dah program ini terpaksa ditunda. Itu pun tidak ramai yang hadir. Menu utama bbq kali ini tidak lain adalah seperti biasa iaitu sate, lamb and chicken wing. Potluck dari aku very special at that day iaitu banana toffee, licin satu bekas besar tu. Walaupun air laut masih sejuk lagi, ramai juga yang mengigihkan diri sampai mengigil-gigil. Kebiasaanya, air laut bertukar suam-suam di pertengahan bulan Julai.


Siapalah yang jaga sate nie sampai dah hitam-hitam. Mungkin tak ada orang yang jaga kot sebab semua orang sibuk main air.


Everybody ralit dengan juadah, bersunburn di bawah sinaran matahari semua orang tak kisah. Saya berkaca mata hitam, baju dan seluar from River Island. Sejak jadi member nie, selalu sangat dapat diskaun shopping there.


Azan, a new phd student in Swansea University with Assim and Khalisa. He is also my senior when I was study pre-university at KUiTTHO Batu Pahat around 2000 till 2001


Minah-minah yang dah lama tak jumpa air laut walaupun hari-hari dapat tengok laut dari depan rumah jer. Dari kiri, Kak Dayang, Cik Nuni and Cik Nana.


Kak Dr. Nita, our new member yang baru datang last month kat Swansea follow her husband, Bro Nazri yang sambung belajar dalam bidang GIS Geology.


Kak Zu, our organizer aka chief of program. Tengah melahap lamb but still have time to posing maut.


Amir Hakim who inherited kejejakaan his father, a manja boy with his mom.

N/K: Credit for Kak Izian who took these pics at that day. Althought I brought my Olympus as well, tapi malas betul nak keluarkan kemera.

5 Comments:

  1. Anonymous said...
    sedapnya sate.. ada tak yg tak welldone? bak la sini secucuk utk bday rhea today.. :)
    jessyazimah said...
    wawawa..sate the deliciosa one..but hangus terbakar...zz hahahaha
    Eridzhuan Zhaieno said...
    Salam,

    Rhea - Beli sate kat Malaysia jer lagi sedap. Kat sini kureng lah. Btw, happy belated birthday...nak hadiah tak?

    Jessyazimah - Hehehe, nasib lah sate tu hangusss terbakar. Tapi tetap licin. Makanlaj segala carbon yang ada, cepat sikit jalan.....
    Ethanilusac said...
    Comelnya Amir Hakim tuuu
    Anonymous said...
    Tq eridz.. nak hadiah gak.. tapi hadiahnya.. rhea nak eridz sentiasa hepi2 di sana.. dan sentiasa menjadi anak yg soleh.. dan hidup bahagia di bawah lembayung rahmat Allah.. kalau eridz hepi, rhea pun hepi gak..

    itu hadiah paling berharga buat rhea sebagai sahabat.. :)

Post a Comment